Start van onze reis - Reisverslag uit Voorschoten, Nederland van Lindsay Burwick - WaarBenJij.nu Start van onze reis - Reisverslag uit Voorschoten, Nederland van Lindsay Burwick - WaarBenJij.nu

Start van onze reis

Blijf op de hoogte en volg Lindsay

14 Januari 2014 | Nederland, Voorschoten

Lieve vrienden en familie,

Morgen starten Oscar en ik met onze reis door Australië en Azië. Na maanden van hard werken en veel voorbereidingen is het gelukkig eindelijk zover! Op deze blog zullen we proberen zoveel mogelijk bij te houden, zodat jullie een beetje kunnen volgen waar we allemaal uithangen.

Ons plan is om eerst in 2 maanden langs de Oostkust van Australië te reizen en daarna nog een 'rondje Bangkok' te maken. In dit rondje zullen we door de landen Thailand, Laos, Vietnam en Cambodja trekken.

Van de meeste mensen hebben we al afscheid genomen op ons afscheidsfeestje vrijdag, top georganiseerd door Kilian en Rick! Dankjulliewel:) We gaan uiteraard genieten van onze mooie brillen, aangezien de zon in Aus volop schijnt!

Tot over 5 maandjes allemaal!

Cheers,

Oscar en Lindsay

• 14 Januari 2014 - 13:38

Lindsay:

En lieve tien uiteraard ook bedankt!!

• 14 Januari 2014 - 18:59

Yolanda:

Heel veel plezier jullie.
    Geniet er maar lekker van.

Knuf x
    Yootje

• 15 Januari 2014 - 14:57

Tina:

Schatten, jullie zijn nu samen onderweg!! Hoop dat jullie inderdaad genoten hebben van vrijdag, jullie hadden het verdiend!! Have fun and enjoy

G'dbye mates
    XXX